vrijdag 17 oktober 2014

Fairtrade mailkit (post met een boodschap)

Een tijdje geleden zat ik op het internet te kijken naar mooi papier om mee te knutselen. Via een oud blogbericht kwam ik uit op www.fairminds.nl omdat ze daar ooit papier pakketjes verkochten met fairtrade papier. In dit pakket zaten allemaal restanten papier met de meest geweldig mooie printjes. Omdat ik hier erg in geinteresseerd was stuurde ik een mailtje. Helaas was het pakket niet meer tekoop maar ergens in oktober zouden ze met iets nieuws komen. Toen ik deze week weer op de site kwam viel mijn oog op een super gave mailkit. Helaas was deze nog niet online te bestellen maar Evelien van fairminds.nl was zo aardig om me er eentje op te sturen.
Vandaag kreeg ik het pakket in huis en ik kon niet wachten om hem open te maken. Wat een geweldige spullen zitten erin zeg en het verhaal er achter maakt het nog veel leuker.
Goed genoeg gekletst, tijd voor de inhoudt:
Het doosje:
Een kleine uitleg over de inhoudt:


Een met de hand gemaakte houten batik stempel voor acrylverf (echt mega gaaf!):



3 voorbedrukte kaarten, een rolletje washitape uit Japan en 2 diy :



Een zakje met allemaal kleine kraaltjes en lovertjes:



2 Bonfim lintjes uit Braziliƫ en nog wat andere kleine versierdingetjes:



Een krantenpagina met de hand versierd door vrouwen uit de sloppenwijken van Bangladesh:



12 vellen papier. Dit zijn drukwerkrestanten uit India:



Zoals jullie kunnen zien is het een super gaaf pakket en ook erg leuk wellicht voor de aankomende feestdagen. De mailkit is via de webshop te koop  of in de  Pop up shop  in Utrecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten