dinsdag 8 juli 2014

Mini post

Snailmail kan in veel vormen gegoten worden. Meestal ben ik van het erg uitgebreide waardoor ik echt weken bezig ben ik probeer dit toch een beetje te beperken gewoon omdat het me anders teveel tijd kost en ik soms halverwege al eigenlijk geen zin meer heb om het af te maken. Daarom maakte ik laatst een mini snailmail voor Djana en dit beviel me eigenlijk wel en hopelijk is zij er ook blij mee.





Op de facebook pagina voor snailmail waar ik bij zit hebben we een verjaardagslijst daar staat op wanneer iemand jarig is en die kan je dan een kaart sturen. Erg leuk en ik probeer zoveel mogelijk te versturen. In juli waren het alleen wel heel veel jarigen dus dan allemaal maar het zelfde idee. Hopelijk zijn de jarigen er blij mee.

Deze post ontving ik van Esther. Vind hem super leuk!! Het is een soort boekje bij elkaar gebonden met een kraft snelhechter van de hema. Wat een goed idee zeg. Ben al op iets aan het broeden om terug te sturen en heb goede hoop dat het me nu eindelijk eens lukt om met een thema te werken ;-)






Verder deze geweldig leuke aankopen nog gedaan bij de hema. Wat hebben ze weer leuke spullen in de nieuwe schoollijn.

4 opmerkingen:

  1. wat een leuk boekje heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vond hem ook heel erg leuk. Vooral de combinatie van de kraft kleuren en flow vind ik zo leuk.

      Verwijderen
  2. wauw, heel inspirerend ! Ik vind het soms ook wel lastig om iets bijzonders te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad. De ene keer loop je over van de ideeen maar soms...

      Verwijderen