zondag 4 mei 2014

Uitslag give away

Wel 1 dag later maar hier is ie dan. De uitslag van de postpapier give away.....


Tomoyohime wil jij je adres naar majellabuurman@gmail.com mailen? Dan stuur ik je het postpapier zo snel mogelijk toe.

Zo vandaag maar eens flink aan het werk met de 10 dingen snailmail uitdaging die ik op de snailmail fb pagina georganiseerd heb. De bedoeling is dat je van iemand 10 dingen toegestuurd krijgt en daar maak je dan een snail mee. Erg leuk en een flinke uitdaging om van 10 losse dingen iets te maken.
Dit zijn de dingen die ik opgestuurd kreeg..


En deze dingen heb ik verstuurd. Ben benieuwd wat mijn maatje ermee gaat doen..

2 opmerkingen:

  1. Is het je gelukt er iets moois van te maken? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa dat is gelukt maar kan het nog niet laten zien. De ontvanger heeft het nog niet ontvangen maar laat het zeker nog zien.

    BeantwoordenVerwijderen