zaterdag 26 april 2014

gewonnen, goede voornemens en een give away

Hoewel er nog steeds niet veel creatiefs uit mijn handen komt toch maar weer eens een blogpost want ik heb, vind ik dan, wel weer wat leuke dingen om te laten zien.
Een tijdje terug las ik al wat over een nieuw tijdschrift "maak magazine". Een erg leuk blad met deze keer als thema papier. Al een tijdje zat ik te dubben wel of niet kopen en toen las ik op het blog van Anne Copier ( viervandaag.blogspot.com ) dat ze een give away had waarbij je een thema moest noemen wat jou leuk leek om eens voorbij te zien komen in het Maak Magazine. Ik noemde oa het onderwerp knopen. Dit leek Anne ook wel wat en dus mocht ik het magazine plus alle goodies ontvangen. JEEEEJJJ!!
Het is echt een gaaf tijdschrift gemaakt van dik en mooi papier, een gave layout en erg mooie en duidelijke foto's. Echt het aanschaffen waard en ik ben nu al benieuwd naar het volgende deel dat over vilt zal gaan.





Via een fb pagina voor postcrossing kwam ik bij een advertentie van iemand die oude kaarten verkocht. Ze had verschillende thema's waaronder een hele stapel (+-45) kinderkaarten. Al wel beschreven maar meer en deel met super gave afbeeldingen. Toen ik vroeg wat ze er voor wilde hebben gaf ze aan alleen de verzendkosten te willen a 3,74 en als extraatje deed te er ook nog wat oude postzegels bij. Ik vind het echt hartverwarmend dat er nog steeds mensen zijn die dit gewoon voor iemand die ze niet kennen doen.


Kijk nou zelfs een kaart met mijn naam erop.


Rond oud en nieuw komt altijd de vraag of je nog goede voornemens hebt. Ik ben toen eens na gaan denken wat zou ik nou willen. Het lijkt me heel gaaf om zelf producten te gaan ontwerpen en maken zoals kaarten en briefpapier. Gewoon voor mezelf om te gebruiken en wellicht ooit om te verkopen, maar dat is niet de insteek. Het had ook geen haast het was gewoon een idee wat af en toe weer naar boven komt. Vast voor iedereen herkenbaar. Toch ben ik er laatst maar eens voor gaan zitten en hierbij heb ik mijn eerste velletjes eigen briefpapier gemaakt. Ik ben blij met het resultaat en zit al weer vol ideeen voor een volgend ontwerp.

Vind jij het ontwerp net zo leuk als ik en zou je daar wel een setje ( 6 velletjes met 3 enveloppen) van willen? Laat dan hier onder een berichtje achter en volgende week zaterdag zal ik er dan iemand uit kiezen.



Kijk nou wat ik van een vriendin kreeg om de vrijmarkt vandaag. Nu nog bedenken wat ik erin ga stoppen...

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zeg, ben meteen volger geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi papier! Ik ben zeker dat je er ook heel wat van kan verkopen als je dat zou willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig postpapier!
    Ben benieuwd wat je in dat kado van je vriendin gaat stoppen. leuk ding! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh leuke site.. Ik ga je volgen hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen