woensdag 25 december 2013

Hele fijne kerst

Jeeeeeeeeeejjjj het is kerst!!!
Eindelijk is het dan zover. De 2 dagen waar we hier thuis al weken naartoe leven. Enige jammere eraan is is dat het over 2 dagen al weer voorbij is en we weer afscheid moeten nemen van de kerstboom en alle versieringen, maar daar denken we nu nog maar even niet aan.
Wel wil ik mijn laatste adventkalender cadeautjes met jullie delen en de snailmail die ik voor Greetje maakte via de facebookpagina.
Allereerst de laatste advent cadeautjes van Franka:













Deze mooie cadeautjes kwamen van Mischa:










Dames allebei heel erg bedankt voor de verschrikkelijk leuke cadeautjes. 


Via een snailmail facebookpagina stuurde ik een eenmalige snail naar Greetje. Hopelijk vind ze hem leuk. Ik heb voor het eerst zelf een boekje ingebonden met naald en draad en dat was erg simpel om te doen. Verder maakte ik een kaarsenhoudertje zoals je vroeger die fortune dingetjes maakte op school ( noem een cijfer en een kleur en dan......). Ook maakte ik een cupcake stempel. Is ie niet om op te eten?








4 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal weer geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach... plak er gewoon nog een paar daagjes achteraan dan... tot oud en nieuw!! Lekker even doorgenieten!! ;-)
    ziet er super uit trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen