zondag 8 december 2013

Heel veel leuks

De laatste week was gevuld met allerlei leuke dingen en verschrikkelijk mooie en lieve post. Omdat ik jarig was werd ik door Dorine en Tamara verrast met echte verjaardagspost. Echt zo leuk!!!


Omdat we dat weekend naar Texel waren geweest ( wat echt heerlijk was) had ik een heleboel in 1 keer om open te maken. Ik voelde me net een klein kind zo blij hihi.
Toen ik terug was van het weekend lagen er 2 briefjes van de postbode op de mat. Hij had ook wat voor mij.... Dus hup meteen naar het postkantoor en daar mocht ik een hele grote doos in ontvangst nemen. Het was de kerst adventpost van Franka ( http://madamenosenoselovesmail.blogspot.nl/ ). Hij is echt super gaaf.


Een dag later kreeg ik post van Mischa en ook zij had voor mijn een advent snailmail gemaakt. Jeeeeeejjjj nu heb ik elke dag 2 cadeautjes om uit te pakken.



Voor de sinterklaas ontving ik dinsdag mijn sintsurprise en ik heb keurig gewacht tot donderdag avond om hem open te maken. Erg mooi gemaakt en ben ook helemaal blij met de cadeuatjes die erbij zitten. 1 probleempje, ik heb nog geen idee wie mijn sinterklaas was. Mocht je dit lezen sinterklaas, heel erg bedankt!!!!!!


Nu sinterklaas weer het land uit is breekt mijn favoriete tijd van het jaar aan , namelijk kerst.
Vandaag met de mini mannen naar de intratuin en de action geweest om inkopen te doen. Ik had het namelijk in mijn hoofd gehaald dat bij alle gekke versieringen ( er hangt namelijk geen enkele kerstbal in onze boom) ik graag gekleurde lampjes wilde. Gewoon lekker gek.
Ook hebben we weer een heel scala aan nieuwe gekke dingen voor in de boom gekocht. Waaronder een gekke roze vis uitgezocht door de jongste en een grote gouden strik uitgezocht door de oudste. Bij de action hebben we een heleboel baterijen ingeslagen voor alle kersthuisjes. Daar moet immers het licht ook branden.


Toen we thuis waren meteen maar begonnen met versieren en nu zit ik dit te typen bij de kerstboom terwijl ik nog wat chocolade pepernoten naar binnen werk.
Ik zal jullie ook nog even showen wat ik tot nu toe heb gekregen van Mischa en Franka.
Van Mischa:



en de volgende mooie dingen van Franka:


















1 opmerking: