donderdag 10 oktober 2013

Dylusions

Zo het is even geleden en mijn hoofd stond niet zo naar freubelen maar eindelijk weer eens tijd voor het blog.
Via swapbot had ik me opgegeven voor een goed gevulde envelop swap. Ik vind het zo leuk om dingen te krijgen uit een ander land. Vooral de stickers en maskingtape omdat ze daar zoveel andere leuke printjes hebben.
De envelop die ik gevuld heb is nu onderweg naar wederom Amerika, naar Whitney. Ik heb op haar profiel gekeken waar ze van houdt maar daar werd ik niet veel wijzer dus heb maar van alles wat erbij gedaan en gemaakt. Onder andere een adressenboekje en een notitieboekje en een vlaggenlijn gemaakt van een pagina uit een boek.









Een tijdje terug bestelde ik bij een vriendin een stempel kussen voor de dylusions inkt. Daar kan je echt geweldig leuke dingen mee doen en nu kan ik er dus ook mee stempelen. Ben er helemaal blij mee.
De eerste 2 foto's zijn pagina's die ik al eerder maakte met dylusions.







Het stempelkussen.


Even wat stempels uitgeprobeerd.

Van een vaste snailmail vriendin ontving ik een snailmail afgelopen week. Echt super mooi gemaakt en zal nu eens flink na gaan denken wat ik voor haar ga maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten