dinsdag 29 oktober 2013

Boekenpost

Zo de verbouwing vordert gestaag in ons huis maar dit zorgt er helaas wel voor dat ik nauwelijks tijd heb om te freubelen. Negen van de tien keer zijn mijn man en ik al blij als we eindelijk ons bedje in kunnen. Toch "moest" ik nog wel het een en ander maken. Al een hele tijd wil ik graag een boekensnailmail maken en eindelijk valt ie als het goed is vandaag bij Esther in de bus. Ik heb geprobeerd het boek zoveel mogelijk te vullen maar wel zo dat je echt nog veel van het boek zelf zag. Ik had al een aantal pagina's eruit gehaald maar helaas is de rug van het boek toch nog een beetje stuk gegaan door alle extra's die erin gingen. De brief heb ik ook her en der in het boek zelf geschreven zodat het echt 1 geheel werd. Ik ben er blij mee en ben benieuwd wat jullie er van vinden.













6 opmerkingen:

  1. Echt helemaal geweldig!!!
    Wat zal de ontvanger er blij mee zijn geweest.
    mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ontvanger was er gelukkig blij mee ja. Hij paste alleen maar net door de brievenbus hihi.

      Verwijderen
  2. Ha Majella,

    ik kom eens even op je blog kijken. Het boek ziet er erg leuk uit zo! Je kan er ook zoveel kanten mee op. Heel erg leuk! Wat een handige tip ook om de bladzijdes wit te 'vegen' Gebruik je daar gewoon witte verf voor of dat ondergrond spul?

    Liefs, Ruchama

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je komt kijken op mijn blog.
      De pagina's zijn wit gemaakt met gesso. Daar kan je net even wat fijner op schrijven dan op gewone verf. Deze gesso komt trouwens gewoon van de xenos en kost bijna niks. Ook de action heeft het wel eens.

      Verwijderen