dinsdag 27 augustus 2013

Nooit genoeg

Als echte freubelaar heb je nooit genoeg spullen. Natuurlijk voor de snailmail maar ook voor alle andere projecten. Overal waar ik kom kijk ik dan ook of ze wat leuks hebben.
Een tijdje terug zag ik op de snailmail facebook pagina dat ze bij de wibra tegenwoordig allerlei leuke masking tapejes verkopen. Een probleem ik kom echt nooit bij de wibra. Daarom een vriendin gevraagt die in de stad werkt of ze voor mij langs de wibra wilde gaan. Gelukkig wilde ze dat wel. Daar hadden ze, dacht ik, 6 verschillende setjes. Per setje zijn het 3 rolletjes voor 1 euro per setje. Geen geld dacht ik zo. Wel zit er wat minder op als op andere rolletjes maar ach....
Omdat ik vanavond een vergadering had op het werk besloten een collega en ik even in de stad wat te gaan eten. Omdat we er toch waren ook maar even naar de xenos. Geweldig leuke winkel en de herfst spullen riepen me al. Toch vond ik het daar nog wat te vroeg voor ( net als de pepernoten die ik zag liggen) dus hup verder door de winkel. Daar zag ik leuke memoblaadjes in de vorm van tags voor nog geen 2 euro en ook stickers waar je met krijt op kan schrijfen voor een zelfde bedrag als de tags.
Aan het einde zag ik nog een leuke kaart die ik gebruiken ga voor een snailmail.
Natuurlijk niet alleen gekocht vandaag maar ook gefreubelt. Tamara van de snailmail facebook pagina vroeg of ik een keer met haar wilde snailmailen omdat ze mijn stijl zo leuk vind. Nou natuurlijk, voelde me helemaal vereerd en voel nu zelfs ook wel een beetje prestatiedruk. Nou maar hopen dat ik haar niet teleur stel. Wat het word houdt ik nog even geheim maar onder op de foto is al wel een gedeelte zichtbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten