zondag 25 augustus 2013

Jeej


Nou hier is ie dan mijn eerste blog bericht. Na lang wel doen niet doen in verband met nu al tijd tekort toch maar gedaan. 
Op mijn blog zal het voornamelijk gaan over mijn hobby’s zoals snailmail, stempels maken, project life en af en toe een diy.
Op dit moment heeft snailmail de overhand. Voor de mensen die niet weten wat snailmail is even een korte uitleg. Snailmail is kort gezegd leuke post. Wie houdt er nu niet van leuke post? Een fleurige envelop die op je mat valt in plaats van weer een rekening. Je kan met vaste mensen snailmailen of eenmalig. Je schrijft een brief en doet leuke kleine dingetjes in de envelop voor de ander. Zo is het dubbel feest als je de envelop open maakt.
Stempels maken ben ik mee begonnen na een swap via het round robin forum. op een gum teken je een afbeelding en die guts je dan met een guts uit. Zo kan je een stempel helemaal naar jou smaak maken.
project life ben ik net aan begonnen en is eigenlijk een simpel soort scrapbooken. Dus het op een leuke manier verwerken van je foto’s.
Verder ben ik dol op een diy project en denk vaak als ik iets leuks zie hmm kan ik dat zelf ook maken. Soms lukt dit dan ook nog erg goed en dan is het dubbel genieten.
Wat ik ondertussen ook wel een hobby kan noemen is naar de kringloop gaan. Voor weinig geld vind je daar de gaafste dingen. Ik kijk bij de kringloop meestal uit naar mooi servies, boeken voor snailmail,    spelletjes om te gebruiken voor snailmail en decoraties voor in huis.
Nou dat was het voor nu wel zo’n beetje. Voor nu nog even wat foto's van wat ik al gemaakt heb.
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10433935/?claim=sgmj32gbsvb">Follow my blog with Bloglovin</a>




Geen opmerkingen:

Een reactie posten